wtorek, 4 października 2011

dwa małe - dwa różne

Szukają Właściciela :)





10 komentarzy:

  1. Pierwsze jest po prostu przepiękne drugie też, ale pierwsze super. Magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, pięknie i te obie, choć motylkowa moja faworytka i te siostry 3 wcześniejsze.

    A ja wciąż czekam i czekam na odpowiedni wątek na odpowiednim forum :)

    Pozdrawiam, gretta

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje prace ,ciekawe połączenia -bardzo pomysłowe. Będę tu zaglądać - pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu dziękuję za napisanie słówka, dzięki temu mogłam Ciebie odwiedzić. Piękności same widzę. Motyl do pokochania od pierwszego spojrzenia :)

    Serwetki łowickiej z motywem koła potrzebuję, nie wiem, czy taką masz. Wymyśliłam sobie rustykalny zegar :)

    Serdecznie pozdrawiam i ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pudełka! podobają mi się bardzo, świetnie połączenie motywów, szablon ekstra. Brawo!! no i świetnie robisz zdjęcia! :)
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle Pokrewnych Dusz dookoła:) Zawsze zapraszam i bardzo Wam dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne :) Zwłaszcza ta z motylem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczności! Ta z motylem super!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe! zwłaszcza to drugie, aż mnie zamurowało jak je zobaczyłam, jest po prostu śliczne, takie niesamowite, z duszą, aż brak mi słów =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba cudowne - nie potrafię zdecydować, które piękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)