środa, 21 grudnia 2011

Ruch przed świętami :)

I utknęłam w robocie. Praca przyjemna, decou, ale nie spodziewałam się takiego jej rozmnożenia przed świętami. Bo decou prezent pod choinkę najlepszy, wiadomo! I zaczęło się. Pudełka, herbaciarki, kluczniki, długopiśniki. Wszystko na ostatnią chwilę. A wszystko wylakierować trzeba, przeszlifować trzeba, schnąć musi. Czasu, czasu, czasu! Ostatnie decou prezenty dotrą do zainteresowanych w piątek wieczorem. Musze tylko ściśle trzymać się planu. Dlatego dziś tylko to, co już skończone:)

Dwie skromne szafki na klucze i długopiśnik.

 Pieczołowicie postarzany.

  





















 

Kluczniki w spokojnych zieleniach i brązach, zgodnie z życzeniem. 
Trochę popękane, trochę przetarte:)




































































Przyjemności pracy całkiem zabrały czas innemu przyzwyczajeniu. Blogowo się zaniedbałam i, jak się okazało, sporo mnie ominęło. Skromnie wzięłam udział w ornamentowym wyzwaniu Romantycznego Zakątka i ... wygrałam (klik)! Tą pracą (klik). Niespodziewana niespodzianka przed świętami:) Dziękuję szanownemu jury! A przede wszystkim utalentowanej Organizatorce Wyzwania! :)
Z dumą prezentuję dowód zwycięstwa.

Dziękuję :)

11 komentarzy:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknosci, cudnosci:-) po prostu sliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kluczniki super,ale mnie urzeka najbardziej ten długopiśnik,bo..w kropy! Kraczek też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz świetne prace bardzo mi sie podobają i zgadzam się z moim jury co do wyłonionego zwycięscy :) gratuluję. Prześlij mi tylko na maila adres :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje prace!!!no i gratulacje Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prace:)To i nagroda byc musiała:))))Radości w tym świątecznym czasie Ci życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej. Owadzi klucznik super. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kluczniki!! Pudełko na długopisy jest rewelacyjnie, idealne!
    Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej !!!!Z kluczników najbardziej podoba mi się z motylem !

    Bardzo Ci dziękuję za podpowiedź w sprawie znikających pierniczków.....testuję kolejną porcję ;) ....chyba miałaś rację :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi, że miałam okazję odwiedzić Towjego bloga:)
    Bardzo ładne prace! jeszcze Tu wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace!!! Długopiśnik cudny, a kluczniki przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)